Mèdia - Comunicació

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Punt de trobada al voltant de les tecnologíes de la informació i la comunicació


    Les grans marques aposten per València com plató per al rodatge de spots publicitaris

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 796
    Data d'inscripció : 09/09/2009

    Les grans marques aposten per València com plató per al rodatge de spots publicitaris  Empty Les grans marques aposten per València com plató per al rodatge de spots publicitaris

    Missatge  Admin Dl Des 27, 2010 12:39 am

    De: http://www.cineytele.com/noticia.php?nid=31916

    Les grans marques aposten per València com plató per al rodatge de spots publicitaris

    La segona jornada de l'última edició de la fira e.Market, que es va tancar ahir, 2 de desembre, va servir per a exposar els avantatges de la Comunitat València a l'hora d'afrontar el rodatge de sptos publicitaris. Marques internacionals com Lexus, Chevrolet, Toyota, Adolfo Domínguez, BMW, Adif, Cadillac, Ford o Generals Motors van optar per rodar les seves publicitats a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València (CAC).

    Així s'ha anunciat durant la Trobada de publicitat 'Posa la teva idea a rodar', que ha tingut lloc en les jornades d'e.Market (Mercat de continguts i tecnologia Audiovisual) en el Palau de la Música de València. La Directora General de Promoció Institucional de la Comunitat Valenciana, Dora Ibars, va recalcar la importància de promoure la comunitat com escenari per al rodatge de spots publicitaris i va fer referència a les grans marques que ja han triat els paratges, centres d'oci i localitats de les províncies de la comunitat per a rodar les seves campanyes publicitàries.

    Els professionals de la publicitat audiovisual van tenir l'oportunitat de trobar-se i compartir impressions sobre el panorama actual i esdevenidor de la indústria. En el sector es parla de posicionar a la comunitat com el 'Hollywood espanyol'. Des de les productores audiovisuals, el president del Centre de Dinamització de l'Audiovisual Valencià (CEDAV), Jose María Torres, va afirmar que 'disposem de personal format i de l'última tecnologia, podem fer-lo pràcticament tot'.

    El president de l'Associació d'Agències de Publicitat de la Comunitat Valenciana (AAPCV), Artur Salis, ha explicat per la seva banda la importància de plantejar una estratègia empresarial comuna entre productores i agències de publicitat per a promoure el sector. Es tracta, segons Dora Ibars, d'establir un posicionament definit del sector audiovisual de la Comunitat Valenciana a nivell nacional i internacional, 'desenvolupar un pla estratègic de futur global'.

    A més de la importància que té la col·laboració entre administració, productores i agències de publicitat, s'ha format un equip de treball a través del com puguin conèixer millor les eines dels uns i els altres per a treure partit a les interrelacions.

      Data i hora actual: Dj Mar 28, 2024 4:01 pm