Mèdia - Comunicació

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Punt de trobada al voltant de les tecnologíes de la informació i la comunicació


    Entrevista a Àngel Fígols, Pere de L'Alqueria Blanca

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 796
    Data d'inscripció : 09/09/2009

    Entrevista a Àngel Fígols, Pere de L'Alqueria Blanca Empty Entrevista a Àngel Fígols, Pere de L'Alqueria Blanca

    Missatge  Admin Dv Des 11, 2009 11:00 pm

    De: http://www.lasprovincias.es/20091208/castellon/benicarlo-debe-apostar-creacion-20091208.html

    «Benicarló ha d'apostar per la creació de nous espais culturals»

    08.12.09 - 01:28 - JORDI MAURA | BENICARLÓ.

    L'actor benicarlando de 33 anys encarna al personatge de Pere en la reeixida sèrie de Canal 9 'L'Alqueria Blanca'

    Àngel Fígols va néixer a Benicarló en 1976. Molt aviat va descobrir la seva passió per la interpretació i, actualment, el jove actor compagina la seva aparició en la reeixida sèrie de Canal 9 'L'Alqueria Blanca', on encarna al polèmic Pere, amb altres projectes.

    -Com es duu la fama que t'ha donat 'L'Alqueria Blanca'?

    -Sóc molt tímid. És estrany que, després de molts anys dedicant-me al mateix i només per aparèixer en la tele, em converteixi en un personatge públic. La gent em para pel carrer i em diu que els he alegrat el dia. Això és agradable però, com tot, la fama també té el seu costat difícil.

    -A què creus que es deu l'èxit de la sèrie?

    -'L'Alqueria Blanca' és un fenomen social a la Comunitat Valenciana perquè parla del nostre passat, de la nostra història. Utilitza les frases fetes que empraven els nostres avis i això enganxa. A més, està ben realitzada.

    -Com va començar la teva marxa en el món de la interpretació?

    -Sempre he estat molt mal estudiant. Vaig començar Sanitària a Vinaròs però quan estava en quart curs em vaig adonar que el que de debò m'agradava era interpretar. Amb el suport dels meus pares em vaig mudar a Barcelona i vaig ingressar en l'escola d'art dramàtic. Aquí vaig donar els meus primers passos com actor.

    -Com veus el panorama escènic i audiovisual a València?

    -Els actors sobrevivim a pesar que estem sempre en la corda fluixa. Ara comencen a haver-hi infraestructures a València i sembla que, després de l'èxit collit amb 'L'Alqueria Blanca', s'estigui intentant crear un 'starsystem' a la Comunitat, paral·lel al de Madrid i Barcelona, apostant per noves sèries de ficció.

    -I el panorama cultural a Benicarló, la teva ciutat natal?


    -Com professional de la cultura veig que és l'última cosa que donen suport els ajuntaments. Benicarló té una bona programació teatral i el públic respon. Això no passa en tots els pobles i és una mica del que sentir-se orgullosos. No obstant això, veig que és necessari donar una embranzida a les infraestructures. No tot és donar diners sinó també crear espais i llocs de treball adequats per als artistes.

      Data i hora actual: Dg Abr 28, 2024 8:19 pm