Mèdia - Comunicació

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Punt de trobada al voltant de les tecnologíes de la informació i la comunicació


    Bigas Luna diu que els operadors de telefonia seran les quals acabin pagant les produccions audiovisuals

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 796
    Data d'inscripció : 09/09/2009

    Bigas Luna diu que els operadors de telefonia seran les quals acabin pagant les produccions audiovisuals  Empty Bigas Luna diu que els operadors de telefonia seran les quals acabin pagant les produccions audiovisuals

    Missatge  Admin Ds Nov 27, 2010 8:45 pm

    De: http://www.europapress.es/comunitat-valenciana/noticia-bigas-luna-dice-operadores-telefonia-seran-acaben-pagando-producciones-audiovisuales-20101014212904.html

    Bigas Luna diu que els operadors de telefonia seran les quals acabin pagant les produccions audiovisuals

    ALACANT, 14 Oct. (EUROPAPRESS) -

    El cineasta Bigas Luna ha indicat que els operadors de telefonia mòbil seran els quals "acabaran pagant" les produccions audiovisuals, ja que, en la seva opinió, aquestes companyies estan "fent l'agost" amb les descàrregues de pel·lícules. Així ho ha assenyalat el director a Alacant durant la presentació en roda de premsa de la seva última pel·lícula 'Di-Di Hollywood', juntament amb l'actor Paul Sculfor, l'actriu Giovanna Zacarias, el productor Pedro Pastor i la directora general del complex industrial audiovisual 'Ciutat de la Llum', Elsa Martínez.

    Segons el cineasta, la societat espanyola "viu en l'Edat Mitjana de l'era digital", on "els operadors de la telefonia mòbil estan fent l'agost" amb la descàrrega de pel·lícules, ja que cobren als usuaris però no paguen als productors d'aquestes pel·lícules. "Ningú s'atreveix amb les teleoperadores", ha reprovat Luna, qui ha augurat que aquesta situació "canviarà" en uns "dos anys". "Jo vull que la gent vegi el que faig", però "el que no em sembla just és que a aquest senyor li cobrin i a mi no em paguin", ha sentenciat.

    Durant la roda de premsa, ha assenyalat que el perfil de l'espectador de cinema "ha canviat molt", igual que ho ha fet fins i tot el "sistema de veure" els productes cinematogràfics, i ha apuntat, en aquest sentit, que la seva pel·lícula 'Jo sóc la Juani' va registrar un total de 4.600.000 descàrregues controlades en internet. El realitzador català ha destacat que aquest film va tenir "molt èxit" atès que va aconseguir gairebé un milió d'espectadors entre la projecció en les sales cinema i la seva venda en DVD.

    Ha subratllat, no obstant això, que un únic clip de la cinta ha estat descarregat del canal de vídeos 'Youtube' volta de 14.500.000 vegades. Bigas Luna ha defensat que aquests canvis que viu la indústria cinematogràfica també es reflecteixen en les formes narratives i, en aquest sentit, ha explicat que tant 'Di-Di Hollywood' com 'Jo sóc la Juani' estan pensades per a poder ser vistes per telefonia mòbil.

      Data i hora actual: Dv Abr 26, 2024 12:07 pm