Mèdia - Comunicació

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Punt de trobada al voltant de les tecnologíes de la informació i la comunicació


    El Centre d'Estudis Ciutat de la Llum convoca la segona edició del Concurs ‘El meu Primer Curt’

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 796
    Data d'inscripció : 09/09/2009

    El Centre d'Estudis Ciutat de la Llum convoca la segona edició del Concurs ‘El meu Primer Curt’  Empty El Centre d'Estudis Ciutat de la Llum convoca la segona edició del Concurs ‘El meu Primer Curt’

    Missatge  Admin Dl Des 27, 2010 6:53 pm

    De:http://www.elperiodic.com/alicante/noticias/99048_centro-estudios-ciudad-convoca-segunda-edicion-concurso-primer-corto.html

    El Centre d'Estudis Ciutat de la Llum convoca la segona edició del Concurs ‘El meu Primer Curt’

    Està dirigit a joves de 15 a 18 anys d'edat de la Comunitat Valenciana

    elperiodic.com

    El Centre d'Estudis Ciutat de la Llum ha convocat la segona edició del Concurs ‘El meu Primer Curt’, seguint la seva vocació de promoció de la cultura audiovisual. El concurs està dirigit a joves residents a la Comunitat Valenciana de 15 a 18 anys d'edat que estiguin cursant cambra d'ESO, primer i segon de Batxillerat o alumnes dels diferents mòduls de Formació Professional de Grau Mitjà. També podran participar els joves que estudiïn en cadenes educatives que tinguin seu escolar a la Comunitat Valenciana, i compleixin els requisits citats.

    El Concurs té per objecte estimular la labor creativa del mitjà audiovisual com activitat complementària i transversal de l'ensenyament i promocionar als cineastes més joves. Les pel·lícules, que han d'estar produïdes amb posterioritat a l'u de gener de 2010, poden realitzar-se en qualsevol tipus de suport de filmació, des de cinema i vídeo fins a mòbil o animació. La data límit de lliurament dels treballs audiovisuals per a participar en el Concurs és el 9 d'abril de 2011.

    Els curtmetratges, que la seva temàtica és lliure, han de tenir una durada màxima de deu minuts i cada centre educatiu podrà participar en el Concurs amb un màxim de dues produccions audiovisuals. Els curtmetratges finalistes optaran a tres Premis guardonats amb Trofeu i Diplomes. Així mateix, estan dotats amb Beques per a la realització de cursos en el Centre d'Estudis Ciutat de la Llum per valor de 2.000 euros (Primer Premi), 1500 euros (Segon Premi) i un lot de llibres de cinema valorats en 300 euros (Tercer Premi).

    El Centre d'Estudis també concedirà tres accésit als curts presentats i no premiats que per la seva qualitat mereixin tal distinció. Les bases del concurs es poden consultar en www.ceciudaddelaluz.és o contactant directament amb el Centre d'Estudis Ciutat de la Llum (965 90 82 00) o centrodeestudios@ciudaddelaluz.és.

      Data i hora actual: Dv Abr 26, 2024 9:54 am