Mèdia - Comunicació

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Punt de trobada al voltant de les tecnologíes de la informació i la comunicació


    Nick Nolte rodarà a València i Alacant el film 'El meu estimat desconegut'

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 796
    Data d'inscripció : 09/09/2009

    Nick Nolte rodarà a València i Alacant el film 'El meu estimat desconegut' Empty Nick Nolte rodarà a València i Alacant el film 'El meu estimat desconegut'

    Missatge  Admin Dv Nov 13, 2009 3:00 pm

    De: http://www.que.es/valencia/200911101523-nick-nolte-rodara-valencia-alicante.html

    Nick Nolte rodarà a València i Alacant el film 'El meu estimat desconegut'

    10 de novembre de 2009 .

    VALÈNCIA, 10 (EUROPAPRESS)

    L'actor nord-americà Nick Nolte participarà a València i Alacant en el rodatge de la pel·lícula 'El meu estimat desconegut', el repartiment del qual inclourà també a destacats noms del panorama cinematogràfic nacional, com Ángela Molina, van avançar avui a EuropaPress fonts de l'Institut Valencià de l'Audiovisual i la Cinematografia (IVAC), que col·labora en el finançament del film.

    Està previst que el rodatge s'iniciï el 29 de novembre i que Nolte s'incorpori a la producció a la fi de mes. El procés es portarà a terme en diversos emplaçaments de la ciutat de València i en el complex alacantí, van detallar les mateixes fonts. Nick Nolte va saltar a la fama amb la sèrie de televisió 'Home ric, home pobre'. Posteriorment, el seu àmplia filmografía ha inclòs èxits com 'El príncep de les marees', 'El cap de la por' o 'Aflicció'

      Data i hora actual: Dl Abr 29, 2024 7:36 am