De: http://www.europapress.es/comunitat-valenciana/valencia-00393/noticia-web-rtvv-registra-noviembre-enero-incremento-19-visitas-20100312105948.html
La web de RTVV registra de novembre a gener un increment del 19% de visites
VALÈNCIA, 12 Mar. (EUROPAPRESS) -
La web de Radiotelevisió Valenciana (RTVV) ha registrat de novembre a gener un increment del 19% de visites, amb més de dos milions de pàgines consultades en el primer mes de l'any, segons va informar l'ens públic en un comunicat. Segons va destacar, la creació del Departament Multimèdia de RTVV el passat mes de novembre s'ha traduït en "pocs mesos" en un "important impuls" per a la presència de les cadenes de televisió i de ràdio de l'ens públic en Internet i en un "significatiu augment" de connexions registrades que afecten a tots els serveis oferts.
Els usuaris han augmentat "sensiblement" la consulta de documents, vídeos i televisió a la carta i així mateix s'han multiplicat les connexions en directe, especialment al canal 24/9, que ha augmentat la seva xifra en més d'un 200 per cent.
Els vídeos més vists corresponen a Informatius (amb més de 50.000 descàrregues), on els temes més sol·licitats corresponen a informació de proximitat, com la meteorologia, l'oci, els espectacles, els successos i l'esport. La secció 'Televisió a la carta' també segueix una corba ascendent amb prop de 170.000 sessions al gener, entre les quals destaquen sèries de ficció com L'Alqueria blanca, seguida de la de Da Capo i del programa Valencians pel món.
Des del passat novembre, els diversos esdeveniments especials recollits per la web de RTVV han suscitat l'interès de nombrosos usuaris com les retransmissions dels partits de futbol de la Champions League, amb el Dínamo de Kíev - Barcelona del 9 de desembre.
Els accessos a les pàgines i als vídeos de l'especial de la Loteria de Nadal es van acostar a les 20.000 sessions, un nombre similar a l'obtingut per l'emissió -simultània amb Punt 2- de les regates de la 33 America's Cup del passat mes de febrer. La Marató de València, que es va desenvolupar el 21 de febrer, i que es pot consultar en la pàgina web, ha concitado l'interès de prop de 50.000 entrades a l'Especial i prop de 15.000 vídeos amb l'arribada dels corredors.
VALÈNCIA, 12 Mar. (EUROPAPRESS) -
La web de Radiotelevisió Valenciana (RTVV) ha registrat de novembre a gener un increment del 19% de visites, amb més de dos milions de pàgines consultades en el primer mes de l'any, segons va informar l'ens públic en un comunicat. Segons va destacar, la creació del Departament Multimèdia de RTVV el passat mes de novembre s'ha traduït en "pocs mesos" en un "important impuls" per a la presència de les cadenes de televisió i de ràdio de l'ens públic en Internet i en un "significatiu augment" de connexions registrades que afecten a tots els serveis oferts.
Els usuaris han augmentat "sensiblement" la consulta de documents, vídeos i televisió a la carta i així mateix s'han multiplicat les connexions en directe, especialment al canal 24/9, que ha augmentat la seva xifra en més d'un 200 per cent.
Els vídeos més vists corresponen a Informatius (amb més de 50.000 descàrregues), on els temes més sol·licitats corresponen a informació de proximitat, com la meteorologia, l'oci, els espectacles, els successos i l'esport. La secció 'Televisió a la carta' també segueix una corba ascendent amb prop de 170.000 sessions al gener, entre les quals destaquen sèries de ficció com L'Alqueria blanca, seguida de la de Da Capo i del programa Valencians pel món.
Des del passat novembre, els diversos esdeveniments especials recollits per la web de RTVV han suscitat l'interès de nombrosos usuaris com les retransmissions dels partits de futbol de la Champions League, amb el Dínamo de Kíev - Barcelona del 9 de desembre.
Els accessos a les pàgines i als vídeos de l'especial de la Loteria de Nadal es van acostar a les 20.000 sessions, un nombre similar a l'obtingut per l'emissió -simultània amb Punt 2- de les regates de la 33 America's Cup del passat mes de febrer. La Marató de València, que es va desenvolupar el 21 de febrer, i que es pot consultar en la pàgina web, ha concitado l'interès de prop de 50.000 entrades a l'Especial i prop de 15.000 vídeos amb l'arribada dels corredors.