De: http://www.elperiodicomediterraneo.com/noticias/noticia.asp?pkid=543345
El futur de la premsa de Castelló passa per apostar pel local i impulsar la marca
Andreu Casero defensa que cal incorporar al públic de manera activa. El director de ‘Mediterráneo’ advoca per empreses de caràcter multimèdia.
16/03/2010 ELENA AGUILAR
El futur dels mitjans de comunicació és convuls” Amb aquesta frase va descriure José Luis València, director del periòdic Mediterráneo, l'esdevenir, gens optimista, que espera als mitjans de comunicació de la província i, molt especialment, a la premsa escrita. València va participar ahir al costat del professor Andreu Casero en una taula rodona sobre el futur de la premsa, dins de l'I Congrés Obert i Virtual Castelló 2020.
Casero i València van coincidir a destacar que una de les claus del futur passa per apostar clarament pel local i fer un producte de qualitat. “Cal destacar tres grans aspectes com són la densitat, la utilitat i la qualitat”, va argumentar ahir dilluns el professor titular del Departament de Ciències de la Comunicació de la UJI, qui va augurar que “la premsa escrita que surti d'aquesta crisi va a ser més sòlida”.
València va apostar clarament per la marca com element diferenciador i, després d'aventurar que “van a desaparèixer molts mitjans de comunicació”, va afegir que un dels pilars serà la conjunció de recursos. “Cada vegada es donaran més acords entre mitjans, per exemple, en impressió”.
Andreu Casero defensa que cal incorporar al públic de manera activa. El director de ‘Mediterráneo’ advoca per empreses de caràcter multimèdia.
16/03/2010 ELENA AGUILAR
El futur dels mitjans de comunicació és convuls” Amb aquesta frase va descriure José Luis València, director del periòdic Mediterráneo, l'esdevenir, gens optimista, que espera als mitjans de comunicació de la província i, molt especialment, a la premsa escrita. València va participar ahir al costat del professor Andreu Casero en una taula rodona sobre el futur de la premsa, dins de l'I Congrés Obert i Virtual Castelló 2020.
Casero i València van coincidir a destacar que una de les claus del futur passa per apostar clarament pel local i fer un producte de qualitat. “Cal destacar tres grans aspectes com són la densitat, la utilitat i la qualitat”, va argumentar ahir dilluns el professor titular del Departament de Ciències de la Comunicació de la UJI, qui va augurar que “la premsa escrita que surti d'aquesta crisi va a ser més sòlida”.
València va apostar clarament per la marca com element diferenciador i, després d'aventurar que “van a desaparèixer molts mitjans de comunicació”, va afegir que un dels pilars serà la conjunció de recursos. “Cada vegada es donaran més acords entre mitjans, per exemple, en impressió”.