De: http://ecodiario.eleconomista.es/sociedad/noticias/2054478/04/10/El-Grupo-Radio-Blanca-amplia-sus-emisoras-en-antena-con-el-lanzamiento-de-Hit-Fm.html
El Grup Ràdio Blanca amplia les seves emissores en antena amb el llançament de 'Hit Fm'
13/04/2010 - 14:32
El Grup Ràdio Blanca, presidit per Blas Herrero, va estrenar avui la seva nova cadena de ràdio, 'Hit Fm', amb l'emissió de 20.000 cançons seguides sense publicitat. Inicialment, la nova emissora podrà seguir-se en alguns municipis de la Comunitat de Madrid, Comunitat Valenciana, Astúries, Balears i Aragó.
MADRID, 13 (EUROPAPRESS)
El Grup Ràdio Blanca, presidit per Blas Herrero, va estrenar avui la seva nova cadena de ràdio, 'Hit Fm', amb l'emissió de 20.000 cançons seguides sense publicitat. Inicialment, la nova emissora podrà seguir-se en alguns municipis de la Comunitat de Madrid, Comunitat Valenciana, Astúries, Balears i Aragó.
La nova cadena neix amb la intenció de "agitar el panorama radiofònic musical amb els ritmes més actuals i les millors novetats musicals", va informar la companyia en un comunicat, en el qual avança que apostarà per "els ritmes més joves i ballables". Així mateix, la nova ràdio pretén fomentar la participació dels oïdors a través de 'www.hitfm.és' i les xarxes socials.
13/04/2010 - 14:32
El Grup Ràdio Blanca, presidit per Blas Herrero, va estrenar avui la seva nova cadena de ràdio, 'Hit Fm', amb l'emissió de 20.000 cançons seguides sense publicitat. Inicialment, la nova emissora podrà seguir-se en alguns municipis de la Comunitat de Madrid, Comunitat Valenciana, Astúries, Balears i Aragó.
MADRID, 13 (EUROPAPRESS)
El Grup Ràdio Blanca, presidit per Blas Herrero, va estrenar avui la seva nova cadena de ràdio, 'Hit Fm', amb l'emissió de 20.000 cançons seguides sense publicitat. Inicialment, la nova emissora podrà seguir-se en alguns municipis de la Comunitat de Madrid, Comunitat Valenciana, Astúries, Balears i Aragó.
La nova cadena neix amb la intenció de "agitar el panorama radiofònic musical amb els ritmes més actuals i les millors novetats musicals", va informar la companyia en un comunicat, en el qual avança que apostarà per "els ritmes més joves i ballables". Així mateix, la nova ràdio pretén fomentar la participació dels oïdors a través de 'www.hitfm.és' i les xarxes socials.