De: http://www.elperiodic.com/gandia/noticias/92365_arranca-congreso-comunica-campus-gandia.html
Arrenca el congrés Comunica 2.0 de la UPV en el Campus de Gandia
El congrés té lloc els dies 25 i 26 d'octubre
elperiodic.com
L'I Congrés sobre xarxes socials Comunica 2.0 té lloc en el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València el 25 i 26 d'octubre. Segons Luís López Cuenca, titulat en Comunicació Audiovisual per la UPV a Gandia i coordinador del congrés, l'èxit de convocatòria es deu al potencial de difusió de les xarxes socials, principal suport utilitzat per a publicitar l'activitat.
Comunica 2.0 ho han inaugurat el director del Campus de Gandia, Pepe Pastor i la regidora d'educació de l'Ajuntament de Gandia, Liduvina Gil, el dilluns 25 d'octubre en l'Aula Magna del Campus de Gandia. Més informacion en http://www.comunica2gandia.com/. La primera de les intervencions en el congrés ha estat la d'Esteban Rodrigo, reconegut especialista en comunicació 2.0, Social Media Manager & Community Manager, que ha ofert la ponència ‘Ésser o no ser 2.0’.
Li han seguit Carlos Guardian, soci director de Autoritas Consulting, que ha parlat de la comunicació política i de les administracions en la web social i Nacho Campos, d'Alvina Consultors, que ha analitzat el mòbil com instrument clau en la nova comunicació social. El dimarts 26, Isaac Vidal Sánchez, de l'Agència Valenciana de Turisme, reflexionarà sobre el màrqueting turístic en la web 2.0 i Pablo Ferrers, de Goodwillcomunicación, sobre la nova comunicació.
La Universitat Politècnica de València també presentarà la seva experiència en la utilització de xarxes socials, a través de dues de les seves impulsors: José Luís Díez, director de l'Àrea d'Informació de la UPV i Ignacio Despujol, del Area de Sistemes d'Informació i Comunicacions de la UPV. Segons Marga Cabrera i Rebeca Díez, directores del congrés i professores de la UPV en el Campus de Gandia, el programa està dissenyat tant per als no iniciats com per als quals treballen amb les xarxes socials habitualment; té a més un gran apartat de formació pràctica a través de tallers, en els quals s'abordaran els temes ‘Començant en les xarxes socials’ i ‘Buscant treball en les xarxes socials’ (ambdós per a no iniciats) i ‘L'estratègia social mitjana’ i ‘El networking en la web 2.0’ (per a iniciats).
Altres temes que s'abordaran en Comunica2.0 són la Política 2.0 (Adrián Ballester, del IVAJ); La reputació online (conferència de José Luís Sobejano); l'experiència d'un Community Manager (per Daniel Robles, titulat per la UPV en el Camps de Gandia); Com fer créixer la xarxa professional ( per Jorge Serrano, de MASmedios) i Crear conversa (per Gersón Beltrán, de Rebuzzna).
En la taula rodona del dia 26 titulada Èxit en primera persona Marta Bonet, Pablo Ferrers, David Ortiz i Vicente Tamarit explicaran les seves experiències professionals en empreses basades en comunicació 2.0. El Congrés Comunica2.0 compta amb el suport de les empreses MASmedios i Rebuzzna i el patrocini de la Universitat Politècnica de València i de l'Ajuntament de Gandia.
El congrés té lloc els dies 25 i 26 d'octubre
elperiodic.com
L'I Congrés sobre xarxes socials Comunica 2.0 té lloc en el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València el 25 i 26 d'octubre. Segons Luís López Cuenca, titulat en Comunicació Audiovisual per la UPV a Gandia i coordinador del congrés, l'èxit de convocatòria es deu al potencial de difusió de les xarxes socials, principal suport utilitzat per a publicitar l'activitat.
Comunica 2.0 ho han inaugurat el director del Campus de Gandia, Pepe Pastor i la regidora d'educació de l'Ajuntament de Gandia, Liduvina Gil, el dilluns 25 d'octubre en l'Aula Magna del Campus de Gandia. Més informacion en http://www.comunica2gandia.com/. La primera de les intervencions en el congrés ha estat la d'Esteban Rodrigo, reconegut especialista en comunicació 2.0, Social Media Manager & Community Manager, que ha ofert la ponència ‘Ésser o no ser 2.0’.
Li han seguit Carlos Guardian, soci director de Autoritas Consulting, que ha parlat de la comunicació política i de les administracions en la web social i Nacho Campos, d'Alvina Consultors, que ha analitzat el mòbil com instrument clau en la nova comunicació social. El dimarts 26, Isaac Vidal Sánchez, de l'Agència Valenciana de Turisme, reflexionarà sobre el màrqueting turístic en la web 2.0 i Pablo Ferrers, de Goodwillcomunicación, sobre la nova comunicació.
La Universitat Politècnica de València també presentarà la seva experiència en la utilització de xarxes socials, a través de dues de les seves impulsors: José Luís Díez, director de l'Àrea d'Informació de la UPV i Ignacio Despujol, del Area de Sistemes d'Informació i Comunicacions de la UPV. Segons Marga Cabrera i Rebeca Díez, directores del congrés i professores de la UPV en el Campus de Gandia, el programa està dissenyat tant per als no iniciats com per als quals treballen amb les xarxes socials habitualment; té a més un gran apartat de formació pràctica a través de tallers, en els quals s'abordaran els temes ‘Començant en les xarxes socials’ i ‘Buscant treball en les xarxes socials’ (ambdós per a no iniciats) i ‘L'estratègia social mitjana’ i ‘El networking en la web 2.0’ (per a iniciats).
Altres temes que s'abordaran en Comunica2.0 són la Política 2.0 (Adrián Ballester, del IVAJ); La reputació online (conferència de José Luís Sobejano); l'experiència d'un Community Manager (per Daniel Robles, titulat per la UPV en el Camps de Gandia); Com fer créixer la xarxa professional ( per Jorge Serrano, de MASmedios) i Crear conversa (per Gersón Beltrán, de Rebuzzna).
En la taula rodona del dia 26 titulada Èxit en primera persona Marta Bonet, Pablo Ferrers, David Ortiz i Vicente Tamarit explicaran les seves experiències professionals en empreses basades en comunicació 2.0. El Congrés Comunica2.0 compta amb el suport de les empreses MASmedios i Rebuzzna i el patrocini de la Universitat Politècnica de València i de l'Ajuntament de Gandia.