Mèdia - Comunicació

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Punt de trobada al voltant de les tecnologíes de la informació i la comunicació


    ´Ho tinc molt clar: no vull treballar amb Canal 9´

    avatar
    Admin
    Admin


    Nombre de missatges : 796
    Data d'inscripció : 09/09/2009

    ´Ho tinc molt clar: no vull treballar amb Canal 9´ Empty ´Ho tinc molt clar: no vull treballar amb Canal 9´

    Missatge  Admin Dj Feb 17, 2011 4:27 pm

    De: http://www.levante-emv.com/comunitat-valenciana/2011/01/31/claro-quiero-trabajar-canal-9/778525.html

    ´Ho tinc molt clar: no vull treballar amb Canal 9´

    J. L. GARCÍA LLAGÜES VALÈNCIA

    Si hi ha un sector depenent de la precària situació econòmica que viu RTVV aquest és l'audiovisual. En un mercat tan fitat, Canal 9 s'ha convertit en els últims anys en un client gairebé monopolista. I si no paga, tots sofrixen les conseqüències. Un exemple d'aquesta dinàmica és "Conta Conta Produccions S. L". La firma, que ha liderat espais tan coneguts com Autoindefinits, Unió Musical Da Capo i Socarrats, ha hagut de tirar la persiana de forma temporal pels deutes.

    Vicente Muñoz -portaveu de l'empresa- va ser clar: "jo no vull treballar ja amb Canal 9. M'han cridat per a poder treure a la llum nous productes i els he dit que no. No he liquidat l'empresa, però sí he resolt tots els contractes. Ara estic a l'espera de cobrar i buscar altres mercats". L'ens televisiu li deu tres milions d'euros -que s'uneixen als tres milions del seu soci Albena Teatre-. Els impagaments han causat que al desembre hagi hagut de reintegrar a les entitats financeres prop de 12.000 euros, "i sense moure'm del meu despatx".

    Encara que els deutes són una constant, altres productores aposten per ser més cautes. Ximo Pérez és el gerent de Trivisión, firma que produïx una de les joies de la corona de la graella de RTVV: L'Alqueria Blanca. Canal 9 li deu sis milions d'euros. Va explicar que "nosaltres sí volem seguir treballant amb RTVV, però aquesta problemàtica s'ha d'arreglar per a poder abordar el futur amb garanties". Pérez va confirmar haver participat en diverses reunions sobre el tema, "hem treballat de forma conjunta per a solucionar la situació".

    Una dels últimes trobades va tenir a Jose López Jaraba -director general de RTVV- i al secretari autonòmic d'Economia i Hisenda, José Manuel Vela com interlocutors, "van mostrar un compromís seriós per a solucionar el problema. L'entrada de la Generalitat és clau".

      Data i hora actual: Ds Abr 27, 2024 5:03 pm