De: http://www.elperiodic.com/noticias/97676_acicom-presenta-iniciativa-para-hacer-viajes-cortos.html
ACICOM presenta una iniciativa per a fer “els Viatges + curts” en l'AVE
Associació Ciutadanía i Comunicació presenta una iniciativa per a promocionar els curtmetratges valencians a través del transport públic
elperiodic.com
‘Associació Ciutadania i Comunicació’ (ACICOM) ha presentat “Viatges + curts”, una iniciativa per a promocionar els curtmetratges dels autors valencians i que aquests puguin ser difosos a través de diferents i innovadors suports. José Ignacio Pastor, President d'ACICOM, ha presentat al costat de la Secretària de ACICOM, Mari Carmen Molina, l'acte, que ha contat amb la presència dels membres de l'audiovisual valencià, Marisa Crespo, Moises Romera, Luis Rivera, Esteban Algaba, Alex Montoya, Milagros Candela, Emilio Oviedo, Vicente Domingo i Francesc Felipe.
El principal objectiu de Viatges “+ curts” és obrir noves finestres i espais de distribució per a les produccions, amb segell valencià, més desconegudes per al gran públic com són els curtmetratges. En aquest sentit, amb l'arribada el pròxim 19 de desembre de l'AVE a València, es vol introduir aquestes peces cinematrograficas, per a fer el trajecte a l'espectador més curt i entretingut, al mateix temps que es promocionen els autors i cultura valenciana.
José Ignacio Pastor ha explicat que ja s'han realitzat “els primers contactes amb els responsables de l'AVE i, en principi, la seva recepció de la iniciativa ha estat positiva”. L'objectiu de la asociaciación és que aquest projecte es pugui posar en funcionament en breu. En paral·lel a la distribució dels curts a través de l'AVE, s'ha exposat l'opció de distribuir-los en el transport públic valencià. “La versatilitat del producte, sobretot la seva durada, poden fer possible la seva visionado en el metre o en l'EMT, que conta amb 720 pantalles i més de 175.000 viatgers al”dia , ha aclarit José Ignacio Pastor.
Mitjançant “Viatges + curts” es poden establir interessants sinergies, com són una millora de la dieta mediàtica de la ciutadania, una promoció de la cultura audiovisual, així com donar a conèixer el treball dels nostres creadors, potenciant el transport públic i generant la percepció d'escurçar els viatges.
Associació Ciutadanía i Comunicació presenta una iniciativa per a promocionar els curtmetratges valencians a través del transport públic
elperiodic.com
‘Associació Ciutadania i Comunicació’ (ACICOM) ha presentat “Viatges + curts”, una iniciativa per a promocionar els curtmetratges dels autors valencians i que aquests puguin ser difosos a través de diferents i innovadors suports. José Ignacio Pastor, President d'ACICOM, ha presentat al costat de la Secretària de ACICOM, Mari Carmen Molina, l'acte, que ha contat amb la presència dels membres de l'audiovisual valencià, Marisa Crespo, Moises Romera, Luis Rivera, Esteban Algaba, Alex Montoya, Milagros Candela, Emilio Oviedo, Vicente Domingo i Francesc Felipe.
El principal objectiu de Viatges “+ curts” és obrir noves finestres i espais de distribució per a les produccions, amb segell valencià, més desconegudes per al gran públic com són els curtmetratges. En aquest sentit, amb l'arribada el pròxim 19 de desembre de l'AVE a València, es vol introduir aquestes peces cinematrograficas, per a fer el trajecte a l'espectador més curt i entretingut, al mateix temps que es promocionen els autors i cultura valenciana.
José Ignacio Pastor ha explicat que ja s'han realitzat “els primers contactes amb els responsables de l'AVE i, en principi, la seva recepció de la iniciativa ha estat positiva”. L'objectiu de la asociaciación és que aquest projecte es pugui posar en funcionament en breu. En paral·lel a la distribució dels curts a través de l'AVE, s'ha exposat l'opció de distribuir-los en el transport públic valencià. “La versatilitat del producte, sobretot la seva durada, poden fer possible la seva visionado en el metre o en l'EMT, que conta amb 720 pantalles i més de 175.000 viatgers al”dia , ha aclarit José Ignacio Pastor.
Mitjançant “Viatges + curts” es poden establir interessants sinergies, com són una millora de la dieta mediàtica de la ciutadania, una promoció de la cultura audiovisual, així com donar a conèixer el treball dels nostres creadors, potenciant el transport públic i generant la percepció d'escurçar els viatges.