De: http://www.valenciaplaza.com/ver/21159/Nace-TradingTV--el-primer-canal-hecho-por-y-para--traders-.html
Neix TradingTV, el primer canal fet per i per a traders
E. G. CORONADO. 12/03/2011
Brokers professionals debatran, des del plató de televisió o des de la seva webcam, sobre les seves estratègies i tendències del mercat
VALÈNCIA (VP).
L'intermediari financer alemany Hanseatic Brokerhouse Financial Services Sucursal Espanya ha llançat al mercat espanyol TradingTV, la primera Televisió online de trading feta per traders i per a traders. Encara que el contingut actual de TradingTV, encara en fase beta, està sent realitzat pels propis analistes de Hanseatic Brokerhouse, un grup de joves "entorn dels 27 anys", explica Alejandro Martín, sotsdirector de Hanseatic Brokerhouse a Espanya.
La finalitat d'aquest nou canal és aconseguir la total independència com mitjà pel que en el curt termini se sumaran al projecte diversos col·laboradors que "aportaran contingut de gran qualitat, perquè el trading ha canviat molt i la mitjana d'edat de brokers s'ha rebaixat". TradingTV confia en convertir-se en un canal "totalment diferent" de l'oferta audiovisual econòmica ja coneguda amb la peculiaritat de no comptar "amb les cares de sempre" explica Martín.
Comptarà amb la intervenció de brokers professionals, i fins i tot "inversors que operen des de casa, però amb una llarga experiència" per a oferir els seus consells, debatre estratègies i aportar una visió única i exclusiva sobre la borsa i el trading. El seu objectiu és "ser un canal que de cabuda a tot: des d'un inversor que dugui en això dues setmanes i vulgui comptar com són els seus començaments, a un altre que dugui dos anys, o a un altre que pugui ser professional", afegix Martín, "la idea és que tot el món pugui participar i no sol brokers professionals".
Des d'aquest nou canal impulsaran que traders privats "contin les seves experiències, les bones però sobre tots les males perquè els més novells aprenguin el que no han de fer, i expliquin els seus sistemes de trading i d'anàlisis, com prenen les decisions o com és la seva visió del mercat". De moment TradingTV té el seu estudi d'enregistrament en la ciutat de Madrid, però ja estan treballant per a implementar un sistema d'enregistrament remot mitjançant webcam i programari "perquè els traders d'altres províncies i països no tinguin la necessitat de desplaçar-se".
Actualment, la iniciativa se sustenta mitjançant l'autofinançament, un sistema que esperen canviar cap als ingressos publicitaris destinats a "un públic tan concret". A més, ja s'estudien una sèrie d'acords amb altra plataformes de televisió online, per a treballar conjuntament i intercanviar programació. Encara que es troba en la seva versió de proves, el canal compta ja amb una completa programació, que abasta des d'espais de consells com 'On invertim avui?', fins a llocs d'anàlisis en 'Duel de Mercats' i fins als purament informatius com 'Resultats empresarials'.
E. G. CORONADO. 12/03/2011
Brokers professionals debatran, des del plató de televisió o des de la seva webcam, sobre les seves estratègies i tendències del mercat
VALÈNCIA (VP).
L'intermediari financer alemany Hanseatic Brokerhouse Financial Services Sucursal Espanya ha llançat al mercat espanyol TradingTV, la primera Televisió online de trading feta per traders i per a traders. Encara que el contingut actual de TradingTV, encara en fase beta, està sent realitzat pels propis analistes de Hanseatic Brokerhouse, un grup de joves "entorn dels 27 anys", explica Alejandro Martín, sotsdirector de Hanseatic Brokerhouse a Espanya.
La finalitat d'aquest nou canal és aconseguir la total independència com mitjà pel que en el curt termini se sumaran al projecte diversos col·laboradors que "aportaran contingut de gran qualitat, perquè el trading ha canviat molt i la mitjana d'edat de brokers s'ha rebaixat". TradingTV confia en convertir-se en un canal "totalment diferent" de l'oferta audiovisual econòmica ja coneguda amb la peculiaritat de no comptar "amb les cares de sempre" explica Martín.
Comptarà amb la intervenció de brokers professionals, i fins i tot "inversors que operen des de casa, però amb una llarga experiència" per a oferir els seus consells, debatre estratègies i aportar una visió única i exclusiva sobre la borsa i el trading. El seu objectiu és "ser un canal que de cabuda a tot: des d'un inversor que dugui en això dues setmanes i vulgui comptar com són els seus començaments, a un altre que dugui dos anys, o a un altre que pugui ser professional", afegix Martín, "la idea és que tot el món pugui participar i no sol brokers professionals".
Des d'aquest nou canal impulsaran que traders privats "contin les seves experiències, les bones però sobre tots les males perquè els més novells aprenguin el que no han de fer, i expliquin els seus sistemes de trading i d'anàlisis, com prenen les decisions o com és la seva visió del mercat". De moment TradingTV té el seu estudi d'enregistrament en la ciutat de Madrid, però ja estan treballant per a implementar un sistema d'enregistrament remot mitjançant webcam i programari "perquè els traders d'altres províncies i països no tinguin la necessitat de desplaçar-se".
Actualment, la iniciativa se sustenta mitjançant l'autofinançament, un sistema que esperen canviar cap als ingressos publicitaris destinats a "un públic tan concret". A més, ja s'estudien una sèrie d'acords amb altra plataformes de televisió online, per a treballar conjuntament i intercanviar programació. Encara que es troba en la seva versió de proves, el canal compta ja amb una completa programació, que abasta des d'espais de consells com 'On invertim avui?', fins a llocs d'anàlisis en 'Duel de Mercats' i fins als purament informatius com 'Resultats empresarials'.