De: http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=480895
RTVV genera 800.000 euros d'ingressos amb vendes DVDs de sèries i documentals
(Comunitat Valenciana) ECONOMIA,SECTORS-EMPRESES,TELECOMUNICACIONS | > AREA: Economia, negocis i finances 09-08-2010 / 16:10 h València, 9 ago (EFE).-
Radiotelevisió Valenciana (RTVV) ha generat fins al moment més de 800.000 euros d'ingressos amb la venda de DVDs, i entre els més venuts destaquen la sèrie "L'Alqueria Blanca" i els documentals "VCF, 90 anys de sentiment" i "Aprèn a jugar a futbol amb Villa". Segons un comunicat de l'ens autonòmic, al costat dels productes que han liderat les vendes figuren els DVDs de festes populars, com les Falles de València 2010 o els Moros i Cristians d'Alcoi.
En total, han estat gairebé 70.000 packs editats i distribuïts, que suposen més de 250.000 DVDs i 90 hores de programes, sèries i documentals. Segons les fonts, aquests nombres "són propis d'una gran distribuïdora a nivell nacional, el que reafirma l'encertat de la línia de treball oberta, l'acceptació per part del públic dels diferents productes editats, i la creixent font de finançament obtingut amb el desenvolupament de l'activitat".
"RTVV ha apostat per desenvolupar i ampliar les comeses relacionades amb l'edició i comercialització en DVDs, no solament de sèries, sinó també de documentals i retransmissions, a fi de poder oferir els programes produïts per les cadenes del grup en altres suports distints de l'emissió tradicional", afegixen les fonts.
Es tracta "de buscar una nova finestra per a arribar al televident, oferint un producte de qualitat i adequat al públic al que va dirigit", segons les fonts, que expliquen que en els últims mesos s'ha creat una botiga virtual, "La Botiga 9", que suposa un nou punt de distribució del material editat. La botiga de RTVV en Internet, situada en la pàgina, www.rtvv.es, va obrir les seves portes al juny i des d'aquest lloc es fa arribar els productes a tot aquell que ho desitgi, a més de suposar un canal per a potenciar l'edició d'altres materials audiovisuals produïts per TVV, que no serien possibles sense una distribució directa. "L'objectiu és poder oferir al públic, l'important catàleg de programes emesos en les cadenes del grup", conclouen les fonts.
(Comunitat Valenciana) ECONOMIA,SECTORS-EMPRESES,TELECOMUNICACIONS | > AREA: Economia, negocis i finances 09-08-2010 / 16:10 h València, 9 ago (EFE).-
Radiotelevisió Valenciana (RTVV) ha generat fins al moment més de 800.000 euros d'ingressos amb la venda de DVDs, i entre els més venuts destaquen la sèrie "L'Alqueria Blanca" i els documentals "VCF, 90 anys de sentiment" i "Aprèn a jugar a futbol amb Villa". Segons un comunicat de l'ens autonòmic, al costat dels productes que han liderat les vendes figuren els DVDs de festes populars, com les Falles de València 2010 o els Moros i Cristians d'Alcoi.
En total, han estat gairebé 70.000 packs editats i distribuïts, que suposen més de 250.000 DVDs i 90 hores de programes, sèries i documentals. Segons les fonts, aquests nombres "són propis d'una gran distribuïdora a nivell nacional, el que reafirma l'encertat de la línia de treball oberta, l'acceptació per part del públic dels diferents productes editats, i la creixent font de finançament obtingut amb el desenvolupament de l'activitat".
"RTVV ha apostat per desenvolupar i ampliar les comeses relacionades amb l'edició i comercialització en DVDs, no solament de sèries, sinó també de documentals i retransmissions, a fi de poder oferir els programes produïts per les cadenes del grup en altres suports distints de l'emissió tradicional", afegixen les fonts.
Es tracta "de buscar una nova finestra per a arribar al televident, oferint un producte de qualitat i adequat al públic al que va dirigit", segons les fonts, que expliquen que en els últims mesos s'ha creat una botiga virtual, "La Botiga 9", que suposa un nou punt de distribució del material editat. La botiga de RTVV en Internet, situada en la pàgina, www.rtvv.es, va obrir les seves portes al juny i des d'aquest lloc es fa arribar els productes a tot aquell que ho desitgi, a més de suposar un canal per a potenciar l'edició d'altres materials audiovisuals produïts per TVV, que no serien possibles sense una distribució directa. "L'objectiu és poder oferir al públic, l'important catàleg de programes emesos en les cadenes del grup", conclouen les fonts.